.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر استاندار مازندران از دانشگاه آزاد ساري
تقدیر استاندار مازندران از دانشگاه آزاد ساري

شمال نیوز: استاندار مازندران كه در جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي مازندران سخن مي گفت نقش دانشگاه آزاد اسلامي را در توسعه كشور و رونق فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي ستود.

استاندار مازندران كه در جلسه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي مازندران سخن مي گفت نقش دانشگاه آزاد اسلامي را در توسعه كشور و رونق فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي ستود.

دكتر ربيع فلاح  با اشاره به حماسه باشكوه مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ گفت : در ۲۴ خرداد حضور حماسي همراه با هوشياري و هوشمندي مردم براي تحقق منويات مقام معظم رهبري براي تحقق حماسه سياسي موجب شد تا با مشاركت بي نظير و تحول آفرين ، رئيس جمهور شايسته ، محبوب و دانشمند انتخاب شود و زمينه تحقق استقرار دولت تدبير و اميد فراهم گردد .

وي جايگاه و نقش دانشگاه آزاد اسلامي را در توسعه كشور ستود و گفت : دانشگاه آزاد اسلامي نقش بسيار مهمي در تحولات و توسعه علمي ، اجتماعي و فرهنگي كشور داشته است.

استاندار مازندران ارائه راهكارهاي علمي و عملي براي برون رفت از تنگناها و بحران ها و مشكلات موجود را يكي از انتظارات جدي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي خواند و گفت : دانشگاه آزاد اسلامي جزء توسعه يافته ترين بخش هاي كشور است كه فعاليت اساسي انجام مي دهد.

مقام عالي دولت در استان تصريح نمود : با توجه به كاهش دانشجويان با برگزاري جلسات كارشناسي تلاش كنيم تا دانشگاه آزاد اسلامي از تنگناهاي مالي رهايي يابد تا بتواند در عرصه آموزش عالي به رسالت مهم خود عمل كند .

وي از زحمات و تلاش گسترده دكتر نياز آذري رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري  در جهت ارتقاء جايگاه دانشگاه آزاد اسلامي واحد ساري  تقدير و تشكر نمود و گفت : با وضعيت ديگر دانشگاه هاي آزاد اسلامي در استان آشنايي ندارم ولي معتقدم دانشگاه آزاد اسلامي ساري از افتخارات آموزش عالي كشور و استان است.

وي در پايان تاكيد كرد : دانشگاه آزاد اسلامي با بالابردن سطح پژوهش هاي علمي و كاربردي مي تواند به روند توسعه و شكوفايي جامعه و استان كمك بزرگي كند و ما هم از فعاليتهاي اين دانشگاه حمايت خواهيم كرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 خرداد 1393
احسنت آقای استاندار که اقرار می کنید با وضعیت سایر دانشگاه ها آزاد استان آشنایی ندارید با وجود آنکه خود شما عضو هیات امنای دانشگاه آزاد استان هستید و آقا زاده هم رییس واحد سما استان مازندران واقعا جای تشکر دارد که این موضوع را در جلسه هیات امنا بیان می کنید به آینده خودمان امیدوار شدیم
نا شناس 27 خرداد 1393
اقای دکتر نیاز تکلیف بیمارستان تخصصی دانشکده آراد پزشکی به کجا رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
نا شناس 28 خرداد 1393
بريد خودتون رو سياه كنيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.